Shop Mobile More Submit  Join Login
Mustache Dino by theyellowdino Mustache Dino by theyellowdino
Quick hit on the road just before I leave Malang city.
Some local writers accompany me through the night.
A few officer coming over and ruin the mood but not that
long, they just flee as they find out we have "permission" to paint :p

Thanks for all love and support in Malang!

C&C are welcome.

More photos [link]

:icondonotuseplz::iconmyartplz: :icondonotuseplz::iconmyartplz:
Add a Comment:
 
:iconspoilerinc:
spoilerinc Featured By Owner Aug 17, 2010  Professional Digital Artist
KEREN WEZ...YELLOW DYNO UDAH TUA...PKE KUMIS..HEHE
PAK RADEN PA??
Reply
:iconflytape8490:
flytape8490 Featured By Owner Jun 13, 2010
this is soooo sexeh! How do you sleep at night knowing you're responsible for this awesomeness?
Reply
:iconjinshi0k:
Jinshi0k Featured By Owner Apr 28, 2010  Hobbyist General Artist
nice
Reply
:icontintintin85:
tintintin85 Featured By Owner Apr 27, 2010
mustache = WIN!
Reply
:iconjab1235:
jab1235 Featured By Owner Apr 27, 2010   Traditional Artist
very nice, i need to learn how to spray paint at some time.
Reply
:icondimascribo:
dimascribo Featured By Owner Jan 27, 2010
kpn ke malang lagi....???
Reply
:iconzerochek:
zerochek Featured By Owner Jan 22, 2010
awww, hes all mario-style :D
Reply
:iconzozoku1:
zozoku1 Featured By Owner Jan 4, 2010
wow....yellow dino pernah mampir ke Malang ya??

pantesan ak pnasaran sm gbr Yellow dino di malang. ak kira cm fans aja asal bkin.


saluuuutt sm yellow dino ^^
Reply
:iconsquinnocent:
squinnocent Featured By Owner Jan 3, 2010
thx yellowdino udh menghiasi kota malang....:)
Reply
:iconneedtobreathe:
needtobreathe Featured By Owner Nov 19, 2009
haha yay!my two favorite things! dinos and moustaches n_n lol
i think its cute [:
Reply
:icontheyellowdino:
theyellowdino Featured By Owner Nov 19, 2009
;)
Reply
:iconjpank:
jpank Featured By Owner Nov 19, 2009
keren c akang uy...dmn2 krynya...
d marnat basemen jg ad YD keren2 kang...
pas maen skate..B2
Reply
:iconelbartz:
ELBARTZ Featured By Owner Nov 18, 2009
:worship:
Reply
:icondmrfoxa:
DMrFoxA Featured By Owner Nov 18, 2009
Loving the mustache :)
Reply
:iconchef-cheiro:
chef-cheiro Featured By Owner Nov 18, 2009
aiih, mammamiaaa. It's a D, Daaaiiiniiioo Xd
Reply
:icontheyellowdino:
theyellowdino Featured By Owner Nov 19, 2009
:rofl:
Reply
:iconchef-cheiro:
chef-cheiro Featured By Owner Nov 23, 2009
where's duiigi?
Reply
:iconolderplus:
olderplus Featured By Owner Nov 18, 2009
hahaha...poor the police...
anyway..good mustache ;)
Reply
:icontheyellowdino:
theyellowdino Featured By Owner Nov 19, 2009
mess with the wrong guy ;p
Reply
:iconthe-kiwie:
The-Kiwie Featured By Owner Nov 18, 2009  Professional Artist
rock`n`roll baby! :D
Reply
:iconricz777:
ricz777 Featured By Owner Nov 18, 2009  Professional Traditional Artist
lucu euy pake kumis juga...jadi tetep kan orang di indo, identik dengan kumis...hehehe mantab2...
Reply
:icontheyellowdino:
theyellowdino Featured By Owner Nov 19, 2009
hu uh.. orang jawa kan banyak yg melihara kumis :p
Reply
:icontruemarmalade:
truemarmalade Featured By Owner Nov 18, 2009
Gotta give the mustache props!
Reply
:iconsaweone:
SaWeone Featured By Owner Nov 18, 2009
nice :d
Reply
:icongraphic-resistance:
graphic-resistance Featured By Owner Nov 17, 2009
jempolan bgt kang
Reply
:iconbloodyrebelgurl:
Bloodyrebelgurl Featured By Owner Nov 17, 2009
Epic win :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 719




Details

Submitted on
November 17, 2009
Image Size
212 KB
Resolution
800×719
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,989
Favourites
104 (who?)
Comments
26
Downloads
220

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×